Добре дошли на всички почитатели на хитовия сериал "Мелодията на сърцето"
по книгата на турския писател Решат Нури Гюнтекин.

Кой заслужава да спечели сърцето на Ламия?

вторник, 29 декември 2009 г.

Превод на песента
От устните към сърцето
Събуди се събуди се от безкрайните сънища събуди се много е късно вече много е късно издръж сърце на тази болка издръж безпомощен съм много е късно още един мой ден би ли минал без теб разпилян съм,сам самичък съм тази любов бе пристанището в което се подслоних моля те ,погледни в сърцето си ах аз съм там с чакане ще спре ли болката ми няма ли лек за моето мълчание /тишина/ ден след ден кървейки любовната болка разпилява,разрушава и с времето отминава събуди се от безкрайните сънища събуди се много е късно вече много е късно издръж сърце на тази болка издръж безпомощен съм много е късно още един мой ден би ли минал без теб разпилян съм,сам самичък съм тази любов бе пристанището в което се подслоних моля те ,погледни в сърцето си ах аз съм там с чакане ще спре ли болката ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар